Jonas Svarar: Till alla Kissielover...

Till alla er som hela tiden försvarar Kissie..
Ni säger hela tiden att det är Kissie som skriver, inte Alexandra. Det är en roll hon spelar på sin bligg, sen kallar ni mig det ena och det andra på min blogg ( vilket jag tycker är kul ) 

Tror inte ni att jag vet att hon bara spelar en roll? tror ni jag är dum i huvudet?
Jag kanske också spelar en roll? Hur kan ni vara så säkra på att jag är Gay? Gay á la norrland kanske bara är ett spel? har ni funderat på det?
Jag tänker inte ge er svaret..

Kommentarer
Postat av: money girl liksom asså hallå,

jadu tänk,,,, jag har iaf inte en roll i min kända blogg.. ( tänker dock inte säga vilken för HALLÅ!)

ääummm, för jag har ett liv, låtsas inte va gay, tänk lite på vilken kretik du kan få lilla du, shabo...

2010-11-03 @ 11:37:41
Postat av: själviskt av dej -.-

varför ska man få skriva elaka saker till kissie och inte till dej då ?

2010-11-03 @ 12:04:59
Postat av: haha

Klart vi vet det, det skriver hon ju själv, att bloggen inte handlar om henne utan hennes lilla rosa bubbla hon lever i. Men det ändrar INTE det faktum att du trycker ner henne. Pinsamt att du ens får kalla dig själv norrlänning. Jag skäms tamejfan.

2010-11-03 @ 12:58:53
Postat av: Frida

Suck.

Vad mogen du är. Verkligen.

IQ alkoholiserad gummianka.

2010-11-03 @ 16:31:24
Postat av: Anonym

Jag ger fan i om hon är en roll eller inte, det är DU som är problemet. Du är så himla besatt av henne att du skriver elaka grejer och tror att du är så jäkla bra.

Och ingen bryyyr sig om ifall du är gay eller inte, eller om du spelar någon roll i din blogg. du är tråkig. din blogg hade inte märkt ut sig alls om du inte skrivit om kissie. och nu utmärker du den på fel sätt.

2010-11-03 @ 22:05:33
Postat av: Anonym

Jag ger fan i om hon är en roll eller inte, det är DU som är problemet. Du är så himla besatt av henne att du skriver elaka grejer och tror att du är så jäkla bra.

Och ingen bryyyr sig om ifall du är gay eller inte, eller om du spelar någon roll i din blogg. du är tråkig. din blogg hade inte märkt ut sig alls om du inte skrivit om kissie. och nu utmärker du den på fel sätt.

2010-11-03 @ 22:05:37
Postat av: Julia Henningsson

U go gay :P



Puss Puss!

2010-11-03 @ 22:38:20
Postat av: Julia Henningsson

Läs min blogg :D

2010-11-03 @ 22:39:15
URL: http://barajullan.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Nja.. Eftersom du skrivit att du har en flickvän, är du antagligen bisexuell, eller heterosexuell, eller så är du bara desperat? Jag tror på första förslaget..



[ Men erkänn, du provocerar Kissie bara för att få läsare? ]

2010-11-03 @ 22:45:23
Postat av: sara

ja precis, varför ska man då skriva elakt till henne och inte till dig? du är en idiot som är bög och kommer från norrland, det är ingen roll. Du är osäker och börjar bli rädd nu när du ser hur många som faktsitk hatar dig och den där coco snubben som snor dina bilder och gör dig galen, han gör säkert bara så för att sätta dig på plats. HELT RÄTT. Hade jag en blogg hade jag gjort samma sak. Bara för att du nu börjar bli osäker och rädd så säger du att du "kanske också har en roll" Nej Jonas, det vet vi båda att du inte har. Nice try att försöka få oss att gilla dig, men vi går inte på det.

2010-11-04 @ 10:41:29
Postat av: Helst anonym

MEn hallå! Bara för att han skriver ett inlägg till alla er som gillar kissie och skriver vad han tycker så behöver väl ni inte hoppa på honom så! Om ni blir så jävvla irriterade så låt det gå ut över er själva det är ju för fan erat eget fel att ni är beroende av kissie eller?! då kan ju han göra likadant för att ni GILLAR henne! och om ni nu gillar ´henne så mkt så behöve ni för fan inte läsa nån annans blogg Då behöver ni bara läsa kissies då om ni stör er, men ni ska bara veta en sak det finns FAN såna som stör sej på er också! :@

2010-11-04 @ 11:26:07
Postat av: L

Haha, lilla du, Ingen bryr sig om du är gay eller inte, ända anledningen till att folk kollar in på din blogg är för att de är intresserade av kissie, inte dig, och är inte du lite gammal för att blogga förresten? Och folk kallar dig väll bara sanna saker och det ska du ta åt dig, för folk är bara avundsjuka på kissie och skriver saker, på dig är ingen avundsjuk folk säger bara sanningen om dig.

2010-11-04 @ 16:36:28
URL: http://nattstad.se/ludwigolsson
Postat av: Carin

like we care ifall du knullar eller får kuk i röven, spelar de någon roll? NEJ! du är lika jävla patetisk som person antingen du är HBT eller ej.

2010-11-04 @ 16:48:30
Postat av: Anonym

Hahah sämre än kissie borde de ju stå! Du ä ful som fan, sluta hacka på kissie jävla kioskmongo! hade jag varit henne hade jag polisanmält dejj

2010-11-04 @ 18:34:23
Postat av: Goo Gay!!

Asså sluta hacka på honom!! Jag håller med honom helt vafan!! Kissie är som en jävla docka! Säg 1 sak med henne/på henne som inte är helt jävla silikon/oäkta?! SÄG DET FÖRIHELVETE INNAN NI HACKAR PÅ HONOM!!



Kissie tror hon är något men svaret är att hon bara är en uppblåst jävla h**a! Och enda anledningen till att jag läser hennes blogg är att jag ibland vill bli på skratthumör ..!



Kan inte fatta att ni tycker att Kissie är värd all uppmärksamhet hon får?!?!



Om ni har något att säga till mej så kommentera på länken jag skrivit in ..

2010-11-04 @ 19:06:45
URL: http://olikung.blogg.se/
Postat av: natta

hahaha vilken tönt !! ORKA

2010-11-05 @ 08:59:14
Postat av: Jenny

Det skriker gay om dig. Dessutom. Jag älskar inte kissie heller. Men du baktalar människan totalt. Hon skulle kunna anmäla dig för diverse olika brott; bildstöld, förtal m.m... Det måste väl finnas något annat du kan skriva om än att hela tiden trycka ner en människa. Kissie är plastig, men det vet vi redan. Vi vet att hon retuscherar sitt hår... låt henne vara. Jag retuscherar mina bilder med; kanske inte på samma sätt som henne. Men tar bort lite fula finnar ibland när de är för hemska. Alla retuscherar bilder. Om du nu ska hoppa på henne, då kan du hoppas på hela världen på en gång. Alla retuscherar i stort sett sina bilder. That's it...

2010-11-05 @ 12:16:51
URL: http://jennyam.blogg.se/
Postat av: Emma

Men gud ! jag förstår inte , om alla nu tycker så illa om henne, varför läsa bloggen? varför kommentera? tydligen måste folk vara så mkt intresserade av henne eftersom ni lägger så jäkla mkt energi på henne. Och förresten, låt folket själv bestämma vem dom tycker bäst om ;D

2010-11-05 @ 13:41:51
URL: http://endagblirjagkung.blogg.se/
Postat av: alice

Tror fan du sammarbetar med Kissie för att hon och du ska få fler läsare

2010-11-05 @ 14:13:42
Postat av: maja

Kan du inte skaffa liv istället för att hacka på kissie?? Bögjävel!

2010-11-05 @ 15:51:16
Postat av: Julia :)

Asså du .... det som står högre upp i kommentarer typ : julia henningsson ch min blogg det är någon som har använt mitt blogg namn och mitt namn och kommenterat på din :o :(



hoppas du förstår ? :)



skulle du kunna skicka ip nummret till mig ....



alltså ip nummret från dem kommentarerna högre upp ? :) skulle vara snällt :)



// Julia :)

2010-11-05 @ 21:59:45
URL: http://barajullan.bloggplatsen.se/
Postat av: emily

men har ni inget liv kissie är den fulaste varelse på jorden ni har väll sett henne live din blogg äger och kissie fansen sugggggger

2010-11-06 @ 00:00:14
Postat av: me

hahaha idiot

2010-11-07 @ 18:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se