Jag ber om ursäkt...

För mitt dåliga uppdaterande..
Jag loggade in på mitt konto på en sida för att på skoj kolla om det hade ökat nått på saldot på hur mycket jag tjänar på bloggen, asså, OJ säger jag bara. Jag trodde jag skulle bli skyldig pengar för att jag bloggar så lite nu för tiden, men där hade jag fel 
Grejen är den att jag är absolut inte less på att blogga, jag har massor som jag vill skriva, massa saker som jag ska skriva, vissa saker som jag inte kan skriva i detta skede i mitt liv, som tex otroget folk osv... Utan jag är less på att sitta vid datorn, jag får liksom såna perioder i bland, inte ofta, men dom kommer..
Hoppas att ni är förstående.. Snart så kommer jag avslöja allt om bla otroheter här på bloggen, och då menar jag verkligen ALLT....
Aja, nu ska jag sova..

Kommentarer
Postat av: Moi

E du besatt av Kissie? Du verkar inte i ordning nånstans! Du härmar henne ju henne m stjärnan på bilden :O LoL SÖK HJÄLP STACKARE!!!!!

2010-12-08 @ 04:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se