God morgon...

Nu har jag precis vaknat och sitter och dricker kaffe..

Snart så ska jag gå och duscha och sen ska jag ta på mig mina nya kläder, jaja, ni ska få en bild, så sluta tjata 
Jag har börjat somna så tidigt på kvällarna nu, igår gick jag o la mig strax efter tolv på natten, ja det är tidigt om man jämför med att ja bruka vara vaken till minst två på natten. Lika med Wictoria som bor här, hon somna tidigt hon med, är det nått virus som går??
Skulle jag få gissa så är det för att det är höst. det bli mörkt tidigt och då hinner man liksom bli trött och seg..
Nu ska jag duscha..
Veckan skönhetstips. Dessa produkter funkar absolut bäst på mig, och dom är billiga.



Kommentarer
Postat av: CherryCheek

Antagligen för mörkret, när det blir mörkt runtomkring en så utsöndras melatonin i kroppen som gör oss sömniga. Därför är väldigt många höst/vintertrötta & deppiga.

2010-11-05 @ 17:07:04
URL: http://cherrycheek.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se