Beundrarmail....

Loggade in på mailen precis......

Vad såg ja? Jo 53 nya mail, hmmm, massa spam tänkte jag, MEN, såg att typ 40 av dom var från läsare som verkligen uppskattar min ärlighet i det jag skriver  jag kommer att publicera lite av mailen snart, men innan så vill jag kolla med dom som skickat dom så att dom tycker att det är ok..
Känner du att du vill ta kontakt med mig och skicka söta brev eller rent utav skälla på mig och inte vill göra det i bloggen?
Skriv då till:
[email protected]


puss på er alla läsare, nu är det god natt som gäller 

Kommentarer
Postat av: Karin

Helt sjukt!! Ja slösurfar lite och hittar din blogg. Remember me?? Arbetsledare på Donken Ludvika.

2010-11-05 @ 10:27:32
URL: http://dixiedynamite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se