Lördag....

Vaknade i morse och vart lite brydd över vem som låg med mig i sängen, men efter en kort stund så kom jag på att jag hade ju lånat med mig elles hund Linux hem och att det var han som låg i sängen :)
Efter lite mys så klev vi upp och gick ut så han fick kissa, efter det så körde jag ett par tvättmaskiner.
For senare till Elle och lämnade tillbaka det lilla livet och passade på att busa lite med Edwin innan det var dags att fara ut till birsta och handla lite och hämta Wictoria och Pontus.
Så nu är jag hemma och W håller på med mat som snart ska förtäras, efter det så ska jag åka hem till Elle igen för lite mys framför tv:n och lite bus med Edwin igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se