I bland händer det som inte får hända...

Och idag hände det...
Vart lite förvånad då Wictoria kom hem runt 11 i morse, fråga vad hon gjorde hemma, då berättade hon att hon precis fått veta att hennes farbror dött :( Kändes så fel i det läget att åka i väg till jobbet, men hur mycket jag än ville va hemma så var jag tvungen att jobba, fast å andra sidan så tror jag nog att hon kanske kände att det var skönt att vara för sig själv ett tag. Men iaf liksom..
Så nu på kvällen då jag kom hem så bjöd jag henne på pizza som vi mumsa i oss till filmen PS I LOVE YOU som jag förövrig inte har sett, men den filmen tillhör en bland dom bästa filmerna jag har sett. Förövrig så åkte vi runt hela stan innan vi hitta en öppen pizzeria. Vi hittade en på södermalm, KUNG tänkte jag, så vi gick in. När vi läste menyn så kommer den som jobbar där och säger att dom har stängt. FEL ATT LÅSA DÖRREN DÅ????? Sista gången jag gick dit iaf, men som tur var så var Bite Line öppet, så det fick duga :) men det var gott kan jag lova. Så det vart en mysig stund framför tv:n.
Nu sitter jag och kikar runt lite innan jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se