God morgon..

Nu sitter jag på jobbet då som vanligt.
Klev upp vid åtta i morse och körde Sandra till skolan ocn wictoria och Sofie till jobbet, sedan for jag hem och duschade och fixade mig inför en ny arbetsdag. For sedan vidare till mamma för att hämta posten ( jag måste adressändra) och sedan for jag vidare till jobbet. Här kommer jag att sitta till 19:15 i kväll sen blir det till att åka hem och sova då jag ska börja jobba 07:45 i morgon, hatar att börja den tiden men e de fredag så är det rätt skönt att gå hem tidigt.
Det lutar lite åt en utgång i helgen faktiskt, men jag har inte bestämt mig än, det visar sig :)

Nu ska jag ta och fokusera på jobbet, återkommer lite senare..


blir evetuellt en sväng  i denan underbara maskin i kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se