Tisdag

Ja då var det en ny dag då...

Fy vad jag är trött, vaknade precis och inser att jag sovit alldeles för många timmar, skulle gå ut o röka, då vingla ja fram o tillbaka och var helt yr, det gör jag bara om jag sovit för mycket. Så nu hoppas jag på att jag blir människa igen med hjälp av kaffe och en dusch.
Ska jobba min första stängning idag, nice att jobba kvällar för då får man ju lite extra pengar i form av Ob-Tillägg.
Vad ska alla andra göra idag då?
Dagens ordspråk: Bättre att springa i fel fil än att fila i fel springa.

Kommentarer
Postat av: Maria

Vem har lärt dig den där frasen då måntro? Bättre springa i fel fil?

2010-08-17 @ 14:42:47
Postat av: Maria

Vem har lärt dig den där frasen då måntro? Bättre springa i fel fil?

2010-08-17 @ 14:43:46
Postat av: jonas

Ja de e du maria :)

2010-08-17 @ 14:46:38
Postat av: Maria

Hellre en kråka i sikte än en skata i sängen haha.

2010-08-17 @ 16:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se