Tiger är sjuk :(

Ja, då var det onsdag då...

Som jag tidigare sagt så flyger veckorna iväg. I natt hände det en tråkig sak, Älskade Tiger vart sjuk :( Sandra ropade och bad mig komma och kolla, det rann någon genomskinlig vätska ur rumpan på honom, sen ville han inte gå heller, då han försökte så vingla han bara och var helt groggy, stackarn :( Sandra och Jonas är hon vetrinären nu med honom, hoppas för guds skull att det inte är någon allvarligt...
Ni sitter jag iaf och dricker kaffe och ska strax bege mig in i duschen, ska ju jobba även denna dag, hinner inte uppdatera så mycket mer nu, men jag återkommer under dagen.

Kommentarer
Postat av: Elle

Men lillgubben då!!! Hoppas han bli bättre!!! :(

2010-08-18 @ 16:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se