Leeedig...

God morgon alla läsare...

Idag ska jag:
Sola - Check!
Duscha - Check!
Shoppa - Check!
Gå på systemet - Check!
Hem till mamma - Check!
Hem och Duscha igen - Check!
Förfest - Check!
KROGEN - Check!

Sitter just nu framför datorn med en kopp kaffe, har precis vart och och solat. Vaknade rätt tidigt idag, runt 09,30, men jag låg och drog mig en timme, tänkte att jag är ju för fasen ledig, då FÅR man ligga och dra sig så länge man vill utan att känna dåligt samvete liksom :)

Nä, nu ska jag ta och göra ett litet ryck så jag får nått gjort, vad ska alla mina läsare göra idag/kväll då? Kommentera gärna och berätta...

pööössss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se