jobbig dag...

Bakis är det värsta som finns...
Mådde bra då ja vakna i morse, jag putsa ju fönster och greja på. Efter det så duschade jag och åkte till kevin och sandra. Det fanns ju en person som mådde lite sämre än jag, Kevin mådde som ett lass med skit på ren svenska, vi skulle äta pizza. Vi kom till pizzerian, men kevin fick inte ner en bit. Men jag tycker dock att det var strongt av honom att åka på fotbollsträning trotts detta tillstånd :)
Fick även träffa deras nya hund idag, Theodor heter han, det var jag som kom med förslaget och dom gillade det :)
Efter det så har vi mest tagit det lugnt, hyrt film, ätit godis och surrat. Sen for jag och solade. Nu är man hemma och tvättmaskin går för fulla muggar :)
Ska ta och fixa med lite saker innan det är dax att sova. Hörs mer under morgondagen, OM jag inte kommer tillbaka senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se