God morgon på er...

Japp, nu har man duscha, druckit kaffe, borstat tänderna samt skaffat sig ett utseénde för dagen då..
Nu sitter jag och inväntar Lizette som jag ska åka med idag till jobbet, så idag tar vi *den lilla röda* ;)
Helt sjukt att det redan är torsdag, tyckte att det nyss var måndag, men dagarna går ju så sjukt fort, det är ju inte långt kvar tills man går i pension känns det som.
Ställde mig på vågen idag, befarade att den hade gått uppåt, men inte då, den hade gått ett halvkilo neråt :D Känns bra att den går åt rätt håll iaf :)
Vad ska ni som inte jobbar hitta på för nått idag då????
Nu fick jag sms av lizette så nu ska jag gå ut.. Skriver mer under dagen....
BTW, MÅSTE TRÄFFA ELLE SNART, HAR INTE SETT HENNE PÅ FLERA DAGAR :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se