God morgon

Nu har vi vart och lämnat Tiger på djursjukhuset...

Så nu ska han ligga inne med dropp hela dagen, sen ska dom ta en till röntgen på honom över buken för att kolla att allr är ok, han var så duktig då vi var upp nu, låg snällt stilla medans vetrinären klämde och kände fast det gjorde ont i kroppen på honom. Det var så hemskt när han vart sjuk, han var fullt normal på kvällen, sen från den ena minuten till den andra så vart han jättedålig. Som tur är så får han ju vård nu så han kommer bli bra, det vet ja.
Nu har jag precis duschat och fixat mig, nu inväntar jag Lizette som jag ska åka med idag, ska bli skönt att slippa köra för en gångs skull, bra drygt att sitta och köra den där biten varje dag...
Aja, men nu ska ja fixa det sista innan hon kommer.
ha en bra dag.
Btw så kommer ja köpa en sådan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se