God morgon..

Ja då var denna helg över då...

Helt sjukt vad tiden går, tyckte nyss det var fredag, men nu är det redan måndag. Förra veckan rent ut sagt bara flög förbi, nu sitter man här på jobbet igen. Måste säga att jag trivs förbannat bra på mitt nya jobb. Det är bara synd att det ligger i fel stad, men men, man kan inte få allt här i livet..

Denna dagen är den enda dagen jag börjar tidigt denna vecka, folk tycker ja e knäpp som gillar att börja sent, men jag är nattmänniska och har så jävla svårt att gå och lägga mig tidigt på kvällen, jag tycker om att sitta uppe till en 02-03 på nätterna..

Nu ska jag ta och jobba lite, men är allt bra med mina läsare idag då??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se