God morgon

Japp, då var man liksom lite ledig idag då.. :)
Sitter just nu och vaknar till en kopp kaffe, men det som är mest underbart just nu är att solen skiner ute och att det är varmt för en gångs skull då jag är ledig :)
Ska strax ta o duscha och vara upp till mamma en sväng, förut jobbade vi i hop så då sågs vi varje dag, men ni har vi olika jobb så då får man passa på att träffa henne på helgerna :)
Som sagt så ska jag hålla mig från stan iaf, ska ICKE gå på den där priden..
Men runt fem tiden så ska jag fara hem till Elle där kvällen ska spenderas, måste ju fira Edwin med som fyllde ett år i torsdags.
Vad ska alla andra hitta på idag då?
Btw så saknar jag kevin och sandra, KOM HEEEEEEEM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se