Fredag

Ja visst fan låter det underbart....

Fredagar är nog den enda dagen jag jobbar med ett stort jävla leénde på läpparna, det är ju som sagt för att jag vet att man är ledig i två dagar efter denna arbetsdagen :D
Fast denna helg kommer att bli extra rolig då vi ska på 50-års fest i morgon, ska bli kul att träffa hela släkten igen :) synd bara att jag missar min bästa väns killes 40-års fest :(
Det är sådana gånger som det vore bra att kunna dela på sig liksom, för helst skulle jag villja gå på båda .

Nu sitter jag iaf på jobbet och för tillfället är det rätt lugnt, började skriva detta inlägg för två timmar sedan men då small´det till och det var jättemycket att göra :)

Ser nu att kön på samtalen växer så nu ska jag jobba :) återkommer lite senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se