FITTBIL

Just nu är jag så jävla less på min bil. Den där jävla kupéfläktmotorn har ju krångla ett tag och den lär ju bytas ut innan kölden kommer, för jag kan köra på lägsta farten bara. Nu har jag ringt varenda bilskrot i hopp om att komma över en billig, men det finns inte en enda till min bil. Ena bilskroten hade 22 st till årsmodell 95, MEN JAG HAR JU FÖRFAN EN 96A. Ska man inte kunna ha samma fläktjävel i bilarna då det bara skiljer ett år mellan dom? tydligen inte..
Kommer få köpa en ny för typ 1800 spänn vilket känns helt onödigt. TUR att Wictoria ska vara så snäll att byta den, då slipper man lämna in den på en verkstad som tar en miljon och nitti i timmen. Jäva blodsugare dom är dom där jävla mekanikerna, en gång var bilen mer trasig då jag fick tillbaka den, men jag kunde inte bevisa att dom sakerna var hela då jag lämnade in den. PUCKON, det var BJÖRNEBORGS BILSERVICE för er som vill veta vart man INTE ska lämna in bilen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se