Äntligen

Nu har jag fått tag på den där jävla fläkten till bilen, så nu ska den bara bytas, men det får bli ett senare problem, huvudsaken är att jag har den :)
Nu har jag blivit klippt av Sandra, helt sjukt vad håret växer fort. Idag har det som vanligt vart en hel del att göra på jobbet, massa kunder som ringer in och har en massa problem, men då är det mitt jobb att få dom att inse att det egentligen inte är ett problem, osv :) Men jag älskar mitt jobb, även om jag är less på att prata i telefon så är det ändå roligt :)
Vart ett inpulsköp idag, skulle gå igenom en galleria idag då jag gick till jobbet för att det regnade, då gick jag förbi Kicks, eller jag gick in dit snarare och då kom jag ju givetvis ut en parfym rikare och 600 fattigare :)
Vart denna:
Nu ska jag fortsätta med ett spel på facebook, ska spöa Kevin i det :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se